mandag 19. september 2011

Gled dere i Herren alltid, jeg sier - gled dere!

Da var min første måned i Bergen over. Rejoice! Det har vært en fantastisk måned, og jeg storglede meg til resten! Det kommer etterhvert til å komme mer utfyllende innlegg, men dagene går så fort -og man skal jo finne tid til å sette seg ned å formulere mange og gode velvalgte ord! Til at vi er ferdig på skolen 13.00 så å si hver dag, og jeg hverken har jobb eller noe annet spesielt å fylle dagene med, går de veldig forte! Idag har jeg avlevert Marthe-Johanne på flybussen, så hun er altså dratt hjem igjen. Schnøppa! Da jeg kom tilbake fikk jeg "ånden over meg"- som vi så fint alle det i Nord-Norge, og begynte å vaske rommet og vaske klær. Flittig husmor! Resten av dagen idag har jeg bare brukt til å slappe av med lesning, musikk og avslapning rett og slett. Deilig!
VÆRET er virkelig ingenting å skryte av for tida. Vet jeg bor i Bergen - men i alledager. Leste på kommunens nettside (tror jeg det var) at Bergen har 240 regndager i løpet av ett år. Det er ganske mange for å si det mildt. Jeg tror jeg skal investere i ett til par støvler! Her har dere (som er spesielt interesserte) litt godstoff å lese om været som er meldt i Bergen for denne uka som kommer; http://www.bt.no/vaer/En-vt-uke-i-vente-2577311.html
På lørdag var vi i bursdag hos David i klassen. 20 år. Hurra hurra! Da ble det pizza, kake, brownies, brus, sjokolademousse and the list goes on. Digge å henge med folk. Jeg er så glad i mennesker at JAAA!!! men en annen ting jeg også er glad i er å sove, og hvis jeg skal få mine 8 timer med skjønnhetssøvn er jeg rett og slett nødt å legge meg nå. Har jo rett og slett startet en ny livsstil; står opp 0600, legger meg rundt 22.00 og har/har hatt pause fra facebook en liten uke ellerno? hehe! Men det føles bra! og Gud er god! Jeg avslutter med å anbefale, spesielt,
Marie Hognestad - Min del, og hele albumet "Found" med "United Pursuit band" Du finner begge delene på iTunes. Slenger inn noen bilder fra bursdagen som er tatt med Beccas kamera - mitt var tomt for strøm. 'KJÆRLIGHET!


David - bursdagsbarnet!


meg, godt plassert på gulvet - og litt av Artfinn!


Fine Rebecca!


Karl Otto, Sebbe, Kari, Cathrine og Artfinn!

1 kommentar:

  1. trur det blir fiskeboller eller fisk når æ kommer på besøk æ....;))

    SvarSlett