lørdag 8. oktober 2011


Hei BLOGGEN ;)
Idag har vært en kjempe flott dag! Har tatt en del bilder, så innlegget idag kommer til å bestå hovedsakelig av det, og ikke så veldig mye tekst! Første bildet er tatt imårres, rett etter vi hadde stått opp - jeg og Maria. Haha, FRESHT! Men god frokost var det!



Videre dro vi inn til byen og måtte Magnar og Anitra og deres to flotte barn, endte tilslutt opp på BurgerKing sammen med de. Flotte mennesker som tilogmed inviterte meg på middag. Skrives opp i filofaxen min. Middagsbesøk er terningkast ::: ! Invitasjoner mottas med stor takk ;) I tillegg fikk jeg skryt av Anitra for bloggen min. Woho! Jeg har klart å identifisere enn leser ;)

BOWLING



Vi endte opp på bowling etterhvert vi. Meg, Maria, Sol, Siri, Ranja og Jørgen! VI KOSTE OSS!



Stilpoeng 18,9 !





Vi fikk besøk av den Samaritanske kvinnen ved brønnen også!


JEG VANT!!


Nå går 2 slitne tigere til senga! Opp og hoppe imårra til JESUSFEST! weh! God natt godtfolk! 'KJÆRLEIK!

1 kommentar:

  1. Du har muligheten til å identifisere enda en leser, om du løser denne gåten:

    Jeg er supersterk, MANNEMANN, ekstremt kjekk og deilig, har hår på brystet, er en ekte helt, har et arr på min høyre tommel og jeg elsker Jesus!

    SvarSlett