søndag 30. oktober 2011

Søndag uten like!

Igår var jeg, Tine, Rebecca, Lasse, Ragnhild, Miriam og Anders på Impuls i frikirka her i Bergen. det var flott. fantastisk lovsang. kjente det var godt å tilbe med stort band og med høy lyd og mye lys. Gud har behag i mye lyd og lys! For tiden viser Gud meg hvor mange brae og brennende kristne det er rundt om kring i Norge. jeg blir gira! nesten så man skulle tro at det kom til å skje noe i Norge snart, hehe. som sagt på tidligere blogginnlegg. Gud elsker Norge.


På turen tilbake var det vanlig bergensvær - og med en paraply som ikke fungerer helt som den skal, så funker ikke det alltid like godt. tror jaggu jeg må investere i enda en paraply. noen som vet hvor man får tak i kvalitets paraplyer kanskje? her er iallefall resultatet av en sliten paraply.


Idag har jeg virkelig hatt en avslapningsdag med kvalitet. sov lenge. har pleid sjelen med god middag bestående av kylling og ris mens jeg så på fredagens Nytt på nytt, pleid ånden med å bruke tid sammen med Jesus og hørt på Danny Silk undervise om "Loving on purpose", og pleid kroppen med å ta den med to ganger rundt Tveitevannet. nå venter jeg egentlig bare på at klokka skal bli litt mer, og at jeg skal bli litt mer trøtt sånn at jeg kan legge meg.
Imårra blir en bra dag! Rebecca fyller 25 år, og fire andre i klassen og hun skal feire bursdagen sin hos Lasse og Oscar - så da blir det kakelaging og kos! jeg digger det.

livet er godt i bergen. nå skal jeg se de siste 15 min av Brann - Rosenborg. har en følelse av at Brann vinner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar