søndag 25. mars 2012

Året 2012/13 !?

På Samordna opptak er søknadsfristen 15. april, og du får ikke svar før tidligst 20. juli. 
tenkte du i tillegg å søke på Politihøyskolen så må jeg nok dessverre meddele at har du ikke søkt nå, så er du for sent ute - fristen var 1. mars!
... På VEIEN derimot, er det opptak fortløpende og det er mulighet for å søke så lenge det fins plasser! Bare det i seg selv gjør det verdt å sende inn en søknad!

Dere har nok fått med dere at jeg går på Veien i år. 11/12. det er helt fantastisk! Her får du noen personlige highlights fra meg på hvorfor Veien burde være et alternativ til høsten for deg.
  • Jeg har fått tak i nøkler/ prinsipper til å leve et overnaturlig-ekte-hverdags-kristenliv.
    For eksempel det å leve FRA seier, og ikke FOR seier. og at det kan være forskjell på det vi erfarer og hva som er virkeligdet fins en høyere sannhet!
  • Jeg ser mer og mer av hvem jeg er i Han, og hvem Han er i meg
  • Jeg har lagt hender på syke og sett at de har blitt friske der og da.
  • Jeg har profetert, snakket inn i livene, til menneskene jeg har møtt på gata, og kalt frem hva Gud ser i de.
  • Lærerne lærer oss det de lever! 
  • Vi har reist rundt i hele Norge og spredt Guds godhet på gater, i menigheter og kirker! Og i april/mai skal vi på en 2ukers teamtur rundt omkring i hele verden for å helbrede syke, kaste ut demoner og reise opp døde! JA!
  • Hver uke er det nye vitnesbyrd som elevene kommer med, både fra evangeliseringa ute på fredagene - men også fra hverdagen.
  • Miljøet er helt fantastisk!

Kommer nok til å skrive mer om det utover. Vi har fått en ny promovideo hvor lærere og elever gir et innblikk i hva Veien Bibelskole er. Meget bra film, Norges beste bibelskole for de som ønsker å leve et vekkelsesliv. Cause we were born for such a time as this :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar