onsdag 13. mai 2009


" Eyh la meg ta deg med til ah.. ta-ta deg med til Oslo - og Kreta "

- Idag stikker jeg til Oslooow , 2 og en halv dags mellomlanding før Kreta. Nærmere bestemt Platanias, og der blir jeg til 31! er min jomfrutru til syden, så har ingen spesielle forventninge er bare veldig klar for nye mennesker, sol, strand og bading. Og ja, det går faktisk ann å være 18 år, og bodd i Finnmark hele livet uten å ha vært i syden ;)
blir happy av å tenk
e på at det faktisk er idag jeg stikker! De siste månedene har gått så sjukt fort, er ikke lenge siden jeg bestilte billettene syns jeg, men var faktisk rundt juletider.
Og det å måtte vente i Oslo i ett par dager er bare ekstra knall, storgleder meg til å henge litt i storbyen! Møte litt peepz og gjøre ett par små innkjøp. blir godt å stikke litt av med Ina, som jeg nesten ikke har sett i år fordi
hun har gått folkehøyskole i Toten. vi skal ha det best!


- Begynte faktisk ikke å pakke før idag og det gjorde egentlig ingenting, gikk fortere enn forventa. godt å ha mamma rundt som hjelper meg litt, siden hun vet hva jeg trenger å ha med. så det resulterte i blandt annet knekkebrød og biotex porsjonspakker, veldig smart egentlig!
tror jeg skal ha fått med meg nok klær iallefall, enda til mamma sa jeg hadde vært flink å ikke pakke for mye.
kjøpt ny koffert og forresten - knæsj orange , sånn at jeg skal kjenne den igjen. fønky stuff , i promise you! nå gjenstår bare toalettsaker og sånt, så er jeg egentlig klar for take-off!


- Sånn litt sånn generellt så har vi nå fått to små katte nurk i hus, for litt over 1 mnd sia. mora kan dere se så vidt på bilde rett ovenfor. ble bare til at de het bittelille og bolleboll ( svart ), regner med de får andre navn når de blir gitt bort, litt bad egentlig. fornøyd med navnene jeg! hehe!
veldig happy for de der små køttene, de er så fun nå når de klatrer og styrer! synd at de nesten skal bort med en gang etter jeg kommer hjem igjen, men heldigvis skal de bare til kjentfolk så er egentlig ikkeno stress!


-Så lenge jeg har adgang til nett skal jeg prøve å holde bloggen litt oppdatert på hva og hvor. nå er det natta for meg. ha det flott until next time! hugs !

2 kommentarer:

  1. >" Eyh la meg ta deg med til ah..
    >ta-ta deg med til Oslo - og Kreta "

    OK, jeg er med!

    SvarSlett
  2. Hei på dei snuppa ;) 10 gr å overskya her idag...skal følge med på bloggen din! mamsen

    SvarSlett