søndag 17. mai 2009



PLATANIAS BEACH


Da var man kommet frem til Hellas / Platanias, og har klart og finne ett par datamaskiner saa vi kunne faa sjekke litt med sivilisasjonen hjemme i Norge! hehe
Idag har vi for det meste vaert i sentrum aa trasket, kjoept litt badestuff, sko og saant. noedvendige ting ;) Imorges da vi vaaknet var det overskyet saa vi gikk bare aa saa nede paa stranden, uten hensikt med aa bade. Da traff vi paa en haug med norsker som sto med Champangen og skulle til aa synge 'Ja - vi elsker' , saa vi slang oss med paa sangen. Kjempe koslig! Naa har sola kommet frem og det er rundt 25 grader . ( http://www.yr.no/ ) saa vi regner med aa kle paa oss bikinien og traske ned mot stranda. Som dere ser er det en helt fantastisk utsikt med stranda! Gleder meg! Jaa!

Ogsaa vil jeg oenske alle sammen Gratulere med dagen, og Hurra Hurra! Har hengt opp flagg paa balkongen vaar, saa her er det feiring for alle penga ;)

( Internetten gikk ut foer jeg rakk aa lagre, saa setter det inn idag. )


18 mai ;

Idag har vi vaert aa bada og solt oss for det meste, bare chilla. Bestemt oss for aa bestille en tur til Elafonisi neste mandag. Har hoert at det er veldig fint der, ryktene sier at det er Europas svar paa Maldivene, saa jeg klager ikke!

Bortsett fra det saa er det egentlig ikkenoe mer spesiellt aa fortelle fra idag. Gaarsdagen paa kvelden var veldig artig. Var ett fotballag som rykket opp i divisjon, saa det var folkefest med livemusikk og dans paa torget. Sto lenge aa saa paa det. Mye folk, og tror du ikke man fikk litt kontakt med lokalbefolkningen ogaa. Hehe!


Kommer tilbake med mer etterhvert. Gleder meg til aa sole og bade meg imorgen. Faatt litt skille allerede, saa det her er bare knallers! Peace out!
savne deg mammsen min!


1 kommentar:

  1. Heia i syden!!! artig å lese i bloggen din..kjempefint der nede ;) her har vi 2-3 gr å kjølig...kOOOOz dokker videre.Glad i dæ ;)))

    SvarSlett