onsdag 20. mai 2009

Heihei haalaaa!



Dagene flyr av gaarde her borte, plutselig er det kveld igjen. Igaar kveld var vi paa Splendid med to lokale gutter - var koselig men ingenting mer. Hehe! Idag skal jeg og Ina tilbake dit, alene(!) og danse videre.. forhaapentligvis, hehe! Fant ut igaar at det faktisk er veldig artig aa danse. Mye folk, masse bra musikk og Ina gjoer susen! :D Saa hvordan kvelden ikveld blir, gjenstaar bare aa se. Imorgen skal vi iallefall proeve aa faa oss opp foer 10, for da kommer Sofia, som skal vaske og styre paa rommet vaart. Regner med at da er det rett ut paa stranda!

Apropo stranda, saa har jeg ikke faatt saa veldig mye skille ( enda ), Ina derimot.. hmfr! :D
Regner med det kommer etterhvert. Ina snakker om aa sole seg med olje, vi faar see. Orker ikke ligne en kokt hummer heller, hehe!


Naa tror jeg nesten bare jeg skal si Hastuslavistus, har bare beltalt for en halv time saa bedre aa legge det ut 10 min foer tia gaar ut enn 10 min etter, som sist.. huh..
Haaper dere alle har det fint og flott, det har jeg!
( Idag bestilte vi tur til Elafonisi paa Mandag.. 39 euro.. taramtamtam ;) )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar