fredag 29. mai 2009

Heei godtfolk!
Lenge sia sist nu, men de siste gangen jeg har vaert paa internett har jeg bare betalt for en halv time og da har jeg ikke orket aa begynne aa styre med bloggen ( sorry, but it's true ;) )
men nu er jeg her og har spart opp ett par ting til dere, som jeg gjerne har lyst aa dele!

Forleden dag tror jeg det var tenkte jeg at jeg skulle proeve litt lokalmat, ikke bare kinesisk ;) saa jeg bestilte Mousaka. Da det kom saa det veldig godt ut egentlig, lignet litt paa lasagne men tro meg, lasagne er ti ganger bedre. Uff, iallefall for min del! Likte det ikke i det hele tatt, saa endte med at jeg ble kvalm og maatte smaanaske litt fra Ina sin Hawaiipizza. Men her i Grekerland er det visst vanlig aa dele paa maten, saa ingenting uvanlig i det! :D
De siste dagene paa Splendid har en av de som jobber der anbefalt noe som heter Giros ( gyros ) someeethiin', saa det proevde vi idag da! Og det var faktisk veldig veldig godt, og det kostet ikke mer 2,5 euro. Flotte greier skal jeg si deg! :D
Bortsett fra det har jeg naa klart aa faa soleksem. Jada.. paa begge armene. Kloer ikke, men har vaert aa kjoept Kortison anyways. Just in case. Saa idag har jeg ikke vaert paa stranda. Delvis paa grunn av eksemen, men ogsaa fordi det ble veldig sent igaar ogsaa. Elsker Splendid og folka der! Har saa sjukt lite lyst aa dra her fra..
Siste dagen paa Splendid idag, det er trist. huff.. Men naa gaar tida vaares snart ut, saa maa bli en braa stopp her! sorry mates! kanskje kommer det noe imaarra foer vi drar. Bussen gaar fra hotellet fem paa 9, og flyet gaar fem paa 12. Kos dere! Det skal jeg gjoere den siste dagen! love!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar