mandag 22. august 2011

den første dagen i resten av mitt liv


As you may see, så har jeg vært på Ikea idag. Jeg visste jo det var billig men når man får seng, dyne og pute, dobørst, korktavle, søppelbøtte, lampe og lyspærer (pluss mer ?! ) for 1152,- da er det bare å ta av seg hatten for svenskene! Vi fikk det meste med oss i Sols
lille hvite nissan med røde speil, mens sengene kommer rullende imårra før 16.00. Så siste dag på madrass ikveld. Gjør meg ingenting! Skal likevel sies at da jeg førsta sovna igår kveld så sov jeg meeeget godt. Selv om jeg brukte skallet til soveposen stappa med stilongser til pute. aaah, studentlivet! ;) Etter en god porsjon Ikea ble det etterhvert matshopping på meg og Sol. Syns jeg fikk mye for pengene der også jeg. Rema is the place. Kyllingkjøttdeig 600g = 24,- ellernoe. Videre kan jeg jo fortelle at da jeg gikk rundt og så i frysedisken mens jeg lette etter middagsmat, tok jeg med selv i å ikke gå å se ned i frysern men heller på prisene som står ovenfor - da jeg så noe til en rimlig penge sjekka jeg hva det var, og om det var noe som frista... Ja, studentlivet you gotta love it! Noe har da min mor lært meg! hehe. Hard ikea og remaøkt gjorde at jeg tok en powernap mens jeg hørte på fantastiske Violet Road (SJEKK UT!) - det igjen resulterte i at jeg, as usual, girte i ett høyere gir litt s
enere på kvelden, som igjen resulterte i at begge koffertene ble tømt samt ryggsekken. Klesskapet er fullt, gardinene er hengt opp, dyna og puta er redd opp. Ting er liksom litt på plass. Hadde det ikke vært for at klokka rett og slett snart er 02.00 så hadde jeg tatt meg en dusj og gjort diverse andre nødvendige ting - men det får vente. Det kommer en dag imårra også som er fullt og helt klart til min disposisjon. Min siste fridag før skolen braker løs. Blir
spennende! Nå skal jeg lese litt i Himmelen inntar Jorden, som skal være ferdiglest til onsdag. Skal være ærlig og innrømme at jeg ligger litt bak skjema, i og med at jeg har 154 sider igjen å lese :D men heldigvis leser jeg fort ;) Jeg eide de lesetestene vi hadde på barneskolen, bare så det er sagt.
Oppsummert; dagen idag har vært en bra dag. Syns den har gått fort. Regner med dagene fremover ikke kommer til å føles ut som går no sak
tere heller, så får bare nyte hvert minutt. Nu som jeg faktisk har flyttet hjemmefra og har tatt steget ut i verden. Jeg er jo faktisk blitt en voksen byjente! Avrunder med ett lite bilde fra sengekroken min med vindu. God natt verden. Blogges XOXO!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar