fredag 16. september 2011

Ta verden, og gi meg Jesus - verden har ingenting å tilby meg, Jesus jeg vil leve med deg

Da har man fått Marthe-Johanne på besøk! Det er koslig! Hun er så fin! (bilde lengre ned) Hun skal være her til Mandag før hun fyker hjem igjen til Alta! Inatt er hun på sleep-over hos noen andre. Heldige Fredrik og Ingebjørg som får våkne til det her ansiktet imårra! :D



Igår dro vi, tilslutt, inn til Vaksdal til tanta og onkelen til Marthe. Vi kom 1 minutt forseint til toget først, så vi fikk oss en runde på Galleriet i sentrum. Endte opp med ENDELIG BLÅ BUKSE!!! (H&M til 199,- ) og et par sko. Vi havna nu tilslutt i Vaksdal, hvor vi ble oppvartet med Pizza. Kjempe koslig å hilse på familien til Marthe igjen. Også hadde de jo fått seg hund, så jeg dro jo derifra en venn rikere!



Idag har vi hatt den første evangeliseringsøkten for i år! Før vi gikk ut hadde Steinar undervisning om Evangeliet om Guds rike. At det er Guds godhet som er hans drivkraft, og at det var det vi skulle dra ut å "lekke". I Matteus 6:17 står det at "Guds rike er tilgjengelig", og der finner man ingen sykdom, depresjon, angst etc. bare godhet, helbredelse, kjærlighet, oppmuntring etc! Og det var det her vi skulle få lov å dele ut idag. Vi ble delt opp i 7 grupper, det ble mange gode samtaler rundt forbi. Jeg var så heldig at jeg fikk lov å være med å se en gutt bli helbredet av smerter i kneet! På smerteskala 1-10 startet det med 7, og endte opp på 0! Det er Guds godhet som driver til omvendelse! En annen gutt ble også nesten fullt helbredet av smerter i halsen som hang sammen med en forkjølelse! Det er så bra!! Videre slang Rebecca og jeg oss med på JesusFellesskapets evangelisering på Bystasjonen. Her skjedde det også veldig mye! Folk ble friske, og berørt av Guds godhet - og vi fikk lov å lekke ut hva vi er utrustet med! Fikk også en god samtale med Steinar m.fl. om brytning av religiøse tankesett og svar på generelle spørsmål. Det var veldig fint, føler meg priviligert til å få lov til å ta del i det noe noen andre har kjempet for å få gjennombrudd i!



Før vi dro på Bystasjonen hang vi ett gjeng på Torgallmenningen og spiste McFlurry/Milkshake/Burgere/Toro-something/ etc etc. Det var så deilig vær idag at man måtte bare nyte det så lenge det varte!


Miss kamera-woman

Nå har jeg vært på KanalU. flotte folk. er megatrøtt nå! oppe siden 6. imårra skal jeg sove og sove og sove! deilig deilig deilig! God natt godtfolk!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar