tirsdag 13. september 2011

My Soul cries for you

Hei og hallo allesammen! Dagen idag har vært kjempe fin! Sto opp klokka 6(!) og var klar på skoletrappa klokka 7. Da hadde vi soaking (ligge å bare hvile i Guds nærvær), bønn og lovsang helt til skolen begynte kl. 08.30 og fortsatte som hel klasse til klokka 09. Det som er litt moro, men egentlig ikke overraskende, er at da lovsangen begynte kl. 08.30 var det mye lettere å holde fokus og jeg ble fylt av glede på en måte jeg ikke har kjent så mye på de morgenene hittil. Lurer på om det kan ha noe sammenheng med at jeg allerede i 1,5 t hadde vært innstilt på Jesus! (Selv om jeg sovna litt under soakingen) Hehe! Så imårra er det opp 06 igjen! Det blir bra! For øyeblikket har vi fått midlertidig bobesøk av Ingrid Persson fra Sverige som venter på at leiligheten hun skal flytte inn i blir klar! Så i første omgang blir hun boende her ut mnd, da skal leiligheten i utgangspunktet være klar. Etter jeg hadde vært i byen og kjøpt paraply og diverse andre ting, samt spist - sammen med Lasse, ble jeg, Rebecca og Ingrid sittende på rommet til becca og bare prate. Dere er så flotte jenter! Liker dere og gleder meg til å bli enda bedre kjent med dere! Har sagt det før, og kommer nok til å si det igjen og igjen. Folkene her er supre! Fryder meg stort! Igår ble et gjeng fra klassen hengende igjen etter skolen å se Trolljegerne på storskjerm, gir den en 3-4er på terningen :b

Senere dro vi ett gjeng bort til Ildhuset og der ble det Lasagne og GODT SELSKAP (as always!!!)
Her ser dere guttene som vet å lage mat. Eimund og Daniel i sving. Revivalboys. Flotte karer!







Imårra kommer Marthe-Johanne hit og skal være her til mandag! Det blir koslig og fint å få litt Altapower hit! hehe! Blir litt artig å få noen som kjenner meg så og si ut og inn hit ned også, også at vi kan få lov til å ha humor som bare vi forstår. Jepp, det blir bra! hehe! Nå er jeg rett og slett nødt å legge meg. Klokka er snart halv 11 - skal prøve å få blogget litt mer om undervisningen og diverse fortløpende. Er bare veldig mye å ta inn for tiden, og veldig vanskelig å videreformidle alt syntes jeg, men det kommer! Foreløbig har jeg lyst å gi dere noen sanger dere kan høre på som jeg har kommet borti iløpet av den siste uka. Enjoy! Så snakkes vi! Husk at hvis du ikke lar Gud være kjærlighet i livet ditt, så blir jakten på kjærlighet gud i livet ditt!


I've seen I AM - Jonathan David Hasle

I knew what I was getting in to - Misty Edwards

Soul cry - Misty Edwards (!)



1 kommentar:

  1. skal si du får fiiine bilda no ;O) god å skrive e du åsså....klæm <3

    SvarSlett