søndag 11. september 2011

When the Spirit of the Lord comes upon my heart, I will dance like David danced!

OJ! Tiden går så altfor fort. Nesten en uke siden jeg sist oppdaterte min fine blogg. Mye har skjedd! På skolen har vi hatt 3 åpne dager, iløpet av alle 5 skoledagene. Åpne dager betyr at andre utenifra kan komme å være med på undervisningen. På tirsdag og onsdag hadde vi besøk av Joaquin Evans som er "director of the Healing Rooms Ministries of Bethel Church, Redding" Disse to dagene har jeg skrevet mindre notater enn noen andre dager iløpet av de ukene jeg har gått på skolen. Ikke fordi det ikke var noe bra, men rett og slett fordi jeg hadde andre ting å fore! Av de dagene Joaquin var på skolen er det jeg sitter igjen med Guds nærvær rett og slett. Det var rett og slett åpen himmel. Helbredelser, kunnskapsord, profetier. Glede. Joaquin har virkelig vært en velsignelse å ha på Veien. Han lyttet virkelig til hva Gud sa (When God shows up, just turn me off! " og gav virkelig videre det han hadde fått. Vi fikk lov til å bare ta imot og få lov å ta del i delene av gjennombrudd han har i livet sitt! Vitnesbyrdene han fortalte om hundre på hundre av mennesker som gir sine liv til Jesus på festivaler, avdelinger på sykehus som blir helbredet når de egentlig er nødt å dra, om ildhester og vogner som jager etter bilen hans, og helbredelsesmøter på "upper room" i Jerusalem. Er virkelig æret over å få ha møtt han, og brukt flere dager sammen med han. Det var også han som var gjestetaler på JesusFellesskapets menighetsweekend til Hermon. Her fikk vi også bare være med å dra ned Guds nærvær. Mennesker ble helbredet. Det fløt over med glede. Fantastisk!!

Joaquin Evans fra Åpne dager på Veien Bibelskole

På Hermon var det godt å være. Flotte mennesker. Flott beliggenhet. Flott mat. You name it. Kjøreturen dit tar ca. 4 timer - og turen dit var jo nesten verdt hele turen i seg selv. Meter på meter over havet, gjennom titalls av tunneler. Virkelig et syn!


Kartleser Trine

Lørdagsdag hadde vi fritid, da tok jeg min lille-store bibel, matpakken og fotoapparatet med meg å gikk en tur opp i fjellet. Det var deilig å få kommet seg litt alene og slappa litt av. For de som har meg på vennelista på Facebook - så fikk dere kanskje med dere at jeg lasta opp et bilde av no ekskrementer! hehe. Måtte forhøre meg så jeg ikke plutselig havna i klørne på en bjørn ellernoe, fikk tilslutt avklart at det var en sau. Haha! JAJA ;)


fra ditt indre skal det flyte strømmer av levende vann!

På turen tilbake stoppet vi på et utkikkspunkt for å ta ett par bilder. Her har dere noen av resultatene!


Meg og Lasse

Nei, så som dere skjønner har det vært nok å holde fingrene i! Fredagen hadde vi Åpen dag med Marc Dupont, det var og meget bra! Han talte virkelig sannhet som var viktig for mange tror jeg! Nå er jeg klar for en ny skoleuke, som kommer til å bli den første "vanlige" skoleuka hittil! Nå skal jeg henge opp litt klær, og sove! Håpe dokker har hatt en fantastisk helg, og ønske dokker en TOPP uke! KLEM!

2 kommentarer: