mandag 5. september 2011

Det her er dagen som Gud har gjort!


For en dag. den har bare vært konge. Starta med mindblowing undervisning av Steinar ift til helbredelse og Guds identitet. Det er virkelig interessant og få lov til å sitte på skolebenken på den her måten å få lov å ta til seg kunnskap og visdom om Bibelen på den her måten. Få lov å lære seg hva Guds ord sier om alt. Rett og slett bare få lov å suge til seg masse masse kunnskap. Det er virkelig moro! Etter skoledagen var ferdig, som var kl. 13, ble vi hengende igjen på skolen og det endte opp med at jeg, Rebecca, Lasse og Camilla dro å soaket i en sal hvor Rebecca spilte piano og sang. For en salvet lovsangsleder og jente. Virkelig! Så der lå jeg å sov og soaket i våken tilstand omhverandre, hehe! På tur tilbake fant vi ut at vi sku henge hos oss, drog med oss Daniel på veien - og det ble pizza som middag idag. Jeg er så GLAD for alle de nye vennene jeg har fått her. det er virkelig KVALITETSMENNESKER! Etter mat og prat ble det spontan profetering (ord til oppmuntring, trøst og formaning) til og om hverandre. Satt å så på det bilde
dere får se under her, og ble virkelig glad i hjertet mitt. Jeg sier det igjen, det her er KVALITETSMENNESKER jeg er glad jeg er blitt kjent med! Et privilegium!


Senere på kvelden pratet jeg med en gammel god venn i telefonen, som jeg nesten ikke har pratet med de siste månedene, før jeg tok meg en liten joggetur og fikk lov til å bli enda mer oppmuntret enn det jeg allerede var! Gud er så god!
Imårra skal vi ha åpne dager med Joaquin Evans fra Bethel Redding på besøk. Han er sentral i healingrooms i Bethel church, Redding - hvor de ser mirakler og tegn og under hele tiden! Storgleder meg! Er som sagt åpne dager, så det betyr at hvem som helst kan komme - så er du i Bergen og har lyst å ta en tur innom så kom til Kristkirkenslokaler på Minde, og ta med deg 250,- ! Its gonna be worth it. Det gjelder onsdag også! Nå er det virkelig god natt for min del, kunne delt mer om alt, og mer til - men jeg må få meg litt søvn! Sove godt! Blir en BRA dag imårra!

1 kommentar: