lørdag 3. september 2011

Your love never fails

Hadde tatt masse bilder av gåturen til meg, Rebecca og Jørgen på tur til Lasses bursdagsselskap, inkludert bilder fra bursdagen - men de har jeg klart å slette. vi snakker ikke mer om det! noe annet vi kan snakke om er at jeg har brukt hele dagen på å prøve å få hånddukene osv osv mine såppas tørre fra vaskemaskinen at det går ant i henge de til tørk. vi får se om jeg har funnet ut av det den her gangen. 1600 omdreininger må vell holde...
MEN ellers, så kan jeg fortelle at før jeg og Rebecca dro til Jørgen lagde jeg brownies til Lassemannen som fyller 20 år idag! De var rykende ferske da vi sprang ut døra, for å si det sånn! Rart det der, som Rebecca sir - når man kun har en ting man skal gjøre i løpet av en dag så blir det alltid sånn at det blir stress for å få det gjort! Hehe. Leiligheten til Lasse er et kapittel for seg selv. Sofaen hans er på samme kvadratstørrelse som mitt rom er, og balkongen hans tre eller fire ganger så stor. Etter 2 timer med spising av usunne saker begynte vi å lovsynge. Åh hvor deilig!! Guds nærvær var så sterkt over meg til perioder at jeg rett og slett ikke klarte å sitte oppreist, jeg måtte bare legge meg strak ned på gulvet. Livet er herlig. Er rett og slett for utkjørt til å skrive noe mer. Er nødt å få sett til at den vasken går som den skal, også skal jeg legge meg før jeg står opp imårra tidlig for å dra på JesusFellesskapet på Søreide hos Sverre, rektoren på Bibelskolen. Det blir en bra dag! Every day is a joy! Slenger på en sang til dere som dere kan glede dere med utover natten! KLEM!



Nothing can separate
Even if I ran away
Your love never fails

I know I still make mistakes
But You have new mercies for me everyday
Your love never fails

You stay the same through the ages
Your love never changes
There may be pain in the night but joy comes in the morning

...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar