fredag 2. september 2011

...and its waking hearts to life

Min andre helg i Bergenby har ankommet! Skoleuken ble avsluttet med herlig tilbedelse og kraftfull undervisning fra Steinar om helbredelse, og Guds vilje iforhold til den. Virkelig undervisning som fører til åpenbaringer! Meget god undervisning! Bortsett fra det er det så deilig med skoledager hvor Den Hellige Ånd bare styrer hele greia. Hva man skal gjøre, når, og i hvilket tempo!
Dagen idag har egentlig gått ganske i ett. Fredager har vi skole til kl. 14, altså en time lenge enn vanlig. Kl. 15.00 dro jeg inn til byen for å møte en dansk venn av meg. Vi endte tilslutt opp på en irsk pub ved bryggen... dont ask! Pepsimax var knall iallefall! Efteråt dro jeg hjem, og nesten rett til KanalU - som igjen er ungdomsarbeidet til Kristkirken, som da altså er menigheten hvor Veien Bibelskole har sine lokaler. Der hang jeg med masse flotte folk! Gud velsigner og er så god. Endte med at jeg telte oppgjøret til kafèen, og etterhvert spilte litt ''GRIS'' over stolradene inne i lokalet. Deilig med frihet hva?! Nå er jeg rett og slett en sliten tiger. Gått i ett fra kl. 06.30 idag, så skal bli godt å få sove litt ut imårra. Er Jesusfestival på Osterøy men jeg holder meg hjemme og skal i bursdag til Lasse! Så regner med det blir litt kakebaking! Slenger ut litt random bilder fra min lille promenad som jeg gikk etter jeg hadde vært med den danske vennen min. Første gang jeg var alene i byen og traska rundt! Litt deilig faktisk!


Merker at man ikke er i Alta lengre, for å si det sånn!


Meg på en liten promenad med min kakao!


KanalU, virkelig flotte saker. liker!


Avslutter med refrenget til Furious - Bethel Church

" His love is deep, His love is wide and it covers us
His love is fierce, His love is strong - It is furious
His love is sweet, His love is wild and its waking hearts to life "

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar