torsdag 1. september 2011

IKEA, part 2

Dagen idag har vært en flott dag, as always! Er ganske trøtt og sliten så blir et kort og konkret innlegg idag! Idag var jeg, Rebecca og Sol på IKEA. Skulle bare kjøpe noen småting, men endte med å bruke 1100,- Fant fort ut at jeg var nødt å skrifte til mamma, så jeg ringte og fikk hennes velsignelse over hva jeg hadde gjort! Hehe! Det føltes med en gang så mye bedre da mamma sa det var greit at jeg hadde investert inn i et koselig og flott rom! I innkjøpet var det blant annet et tvbord, ei hylla, et bilde, fem kurver, et teppe, laken og dynetrekk, knagger, saueteppe, handduker, nattbord... OK.. 1100,- er kanskje ikke så mye når man tenker hva man har fått for pengene! Da vi kom hjem satte jeg med en gang i gang med å sette sammen diverse, og skru ned diverse andre ting som jeg ikke skulle ha på rommet. Her for dere se to bilder av litt av
resultatet.

Her er tvbordet, og tre av kurvene jeg kjøpte. Pluss litt annet stæsj.



Hylle, bilde, og kurver fra IKEA. Den lampen er kjøpt på fretex for 20,- !

God knall! Kommer mer fullstendig bilder når jeg er ferdig med å fikse ALT!
Senere kom Lasse på besøk og ble her helt til vi la oss. KOSELIG! liker at folk bare kommer på besøk. det er sånn det skal være! Her fikk han middag, og jeg liker og tro at han hadde en god stund her sammen med oss i (nord)lys-huset! Her er et lite avsluttende bilde av Lasse når han spiser min komponerte pyttipanne med egg! Imorgen er det skole til 14, før jeg skal møte en venn fra danmark og vi mest sannsynlig blir å dra til akvariet. Kl. 1930 er det KanalU, hvor HP Martinsen skal tale! Blir moro å se han igjen! God natta!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar