onsdag 21. september 2011

Violet Road - merk deg navnet


Idag har jeg rett og slett bare lyst å promotere ett band fra Nord-Norge som jeg fikk øynene opp for for ca fire måneder siden, da de spilte på den beste intimkonserten jeg noensinne har vært på. Jeg satt i 1,5time og måpte til et band jeg aldri hadde hørt før, til sanger jeg ikke kunne. Det var magisk! Bandet består av 4 brødre fra Kåfjord i Troms, og en "bror i sjelen", Kjetil - som er en av norges beste vokalister. Nei - jeg overdriver ikke et eneste gram. Kan også nevnes at bandet nok også er et av de beste livebandene i Norge. Igjen - nei, jeg overdriver ikke. I oktober er det nytt plateslipp og de starter på turne rundt omkring i Norges land! Anbefaler DEG å sjekke om de kommer til en plass nær din hjemplass!
I fire måneder har jeg sagt at de her kommer til å slå gjennom stort, de trenger bare en låt som det smeller til. Det har de fiksa. "The morning singing song" er nå på A-lista på P1. og idag da jeg bare var å streifa gjennom nettavisene dukket dette opp;

http://www.dagbladet.no/2011/09/21/kultur/musikk/plateslipp/violet_road/18145538/

Norge, ENJOY! Dette bandet er virkelig en gave! JEG kan nesten ikke vente til Bergen står for tur.

her har dere noen linker til forskjellige Violet Road-aktuelle sider!

- Violet Roads hjemmeside

1 kommentar: