lørdag 10. desember 2011

Siste uka i Bergen!!!


... i 2011 begynner å nærme seg nå.


Idag har jeg så og si gjort INGENTING! deilig så det holder. Lørdag er liksom min avslapningsdag i uka - og den bruker jeg til det fulle. Sov så lenge jeg hadde samvittighet til og koste meg i senga til langt ut på dagen! Dro meg sjøl bort på butikken og kjøpte inn litt klementiner, kos og diverse før jeg så virkelig slo til på avslapningsfaktoren og gikk inn på BRUN OG BLID på tur hjem. Ble 13,5 herlige minutter i syden temperatur. Hyggeligere solarium er det lenge siden jeg har vært i. Ble både velkommen inn i senga, og hyggelig sagt farvel og på gjensyn til! :b
Siden vi egentlig har vaskedag på Onsdager i nordlyshuset, og siden jeg ikke har rukke å vaske før idag så tok æ kluten fatt og fikk gjort det også. Så litt effektiv har jeg vært!

Imorra er det søndag igjen! (ukan flyr) og det blir en bra dag! Ser ut til å bli en nokså avslappanes dag det også, med mye kos på Søreidet - hvor min husgruppe hører til.

NÅ teller jeg virkelig dagene til jeg drar hjem altså. Gleder meg som en unge. åh hvor det blir deilig! er ikke det at jeg ikke trives her, for det gjør jeg så det holder! hehe! både på skolen og utenfor. men finnmarksblodet begynner å lengte etter nordlys og kulde!



Har sotte store dela av kvelden å sett på iBetheltv, fra tidligere møter. Hvis du ønsker å ta del i morgen lovsangen som var lørdag 27.november, med Jeremy Riddle - noe jeg VIRKELIGanbefaler - så kan du trykke HER . Det er helt kostnadsfritt :)

I headlineren min ser du at det står "HER FINNER DU ALT FRA FILOSOFISKE INNLEGG, TIL HVA-JEG-SPISER-TIL-MIDDAG-INNLEGG. " - her får du altså et litt mer "hva jeg spiste til middag idag" - innlegg! Håper du ble tilfredsstilte! ;)


Hvis du ikke har tid til å se klippet fra Bethel, håper jeg du tar deg tia til å høre på denne sangen iallefall! GOD helg folkens!



1 kommentar:

  1. Gleder meg så til du kommer tilbake til ALTA!:) LOVE LOVe LOVe you1;)

    SvarSlett