mandag 9. januar 2012

Flykræsj?!


NEIDA! jeg kom meg frem til Bergen. bare jeg som har vært utroooolig lat med å skrive blogginnlegg, i tillegg har vi vært uten stabilt nett siden jeg kom - så har vært litt derfor også! Skal bli flinkere til å oppdatere dere, min herlige fanskare av lesere! I LOVE YOU GUYS!! ;) well, where were we?

Har vært godt å komme tilbake til Bergen. til skolen. lærerne. klassekameratene. vennene. rommet. alt egentlig. trives som sagt veldig godt her i bergen. til tross for at det ikke er et fnugg av sne på bakken og regner i snitt ... hver dag. bergen er flott! bergen har flotte mennesker! er veldig fint å være tilbake på skolen også. nå er vi begynt med nye fag i tillegg. idag hadde vi blant annet faget "tro" med Steinar, en av våre eminente lærere! Imårra begynner vi faget "Frihet i Kristus" som jeg gleder meg sååå mye til. Glede glede glede! Etterhvert vil jeg prøve å skrive litt om hva vi får undervist om i de forskjellige fagene. tro meg folkens. det er mye snacks å hente!

kan jo i korte trekk fortelle dere hva det har gått i den siste uka.
skole og jesus. venner. film. avslapning. vennlige diskusjoner. wordfeud! småshopping på julesalg. soving. spising. interesting? var ikke helt i modus til å skrive en lang avhandling om hva tro, håp eller frelsen egentlig er, for å ta noen eksempler, så for idag fikk dere nøye dere med småjatt. tenkte bare jeg skulle gi lyd fra meg nå ettersom vi har fått nett og allting!

Slenger med noen koselige bilder fra jula hjemme i Alta!



Siden vi var 6 stk i motsetning til 2, så hadde vi litt mer pakka enn tidligere år.



mamman min og meg!



min herlige bestemor og meg!



onkel fikse ribba!



mine søte små søskenbarn som plutselig ikke er så små lengre!



Ellers, så får dere ha en fantastisk god natt alle sammen. Så blogges vi fortløpanes ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar