søndag 24. mai 2009

Helluen alle mine trofaste lesere, hah :b


De siste dagene har vi vaert litt lenge oppe, saa det har resultert i at hun som vasker rommene vaare har vekket oss 2 ganger, saa idag sa jeg ifra at vi sover saa hun ikke skulle komme inn aa vekke oss. Funket fint, hehe!

Siden klokka har vaert litt utpaa dagen foer vi har faatt oss i sving, har det ikke vaert like mye stranding som det var i begynnelsen, men igaar var vi ett par timer der og da fant jeg ut at det var en del fisker som var aa svoemte med meg og Ina. Proevde aa catche ett par men fant fort ut at de var liiitt for kjappe for meg! Har egentlig litt lyst aa kjoepe svoemmebriller/dykkebriller og hov :D
Imorgen baer det avsted til Elafonisi, og etter det jeg har forstaatt er det enda flere fine fisker der. Gleder meg!
Idag har vi veart aa spist paa kinesisk restaurant, jepp! Og det var godt!
Naa skal vi stikke til Splendid og se Rosenborg - Viking! Jada , nesten alle uteplasser her har storskjerm med Tippeliga-kampene paa , saa man faar ikke SAA hjemlengsel, hehe!
Siden jeg aldri bruker aa se paa fotball, eller har no favorittlag saa har jeg bare bestemt meg for aa heie paa Rosenborg. Saa... AA ROSENBORG OG ROOOSENBORG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar