lørdag 27. august 2011

Hallo bloggen!

Idag og igår har jeg vært litt lat med å skrive på bloggen - men bedre sent enn aldri!
Igår var det plutselig fredag, og siste skoledag for denne uka! Camilla Ristesund, ei søt tjei ifra klassen ble med oss hjem! På turen hjem sprang det plutselig ett lite piggsvin over veien. Ååååh så fiin! Jeg ble forelska og satt jord og himmel i bevegelse for å få tatt ett bilde! Resultatene ser du her;


Camillas bilde resultat
---------------------------------
Mitt bilde resultat


Etterhvert som vi fikk oss inn hjalp Camilla meg og Sol med å lage Oreokake! Den ble MEEGET god, men skal sies at jeg har sett oreokaker som har sett finere ut! Sjokolademoussen ble av en eller annen grunn ikke så luftig som den egentlig burde være, så ble mer ett lag med litt sjokolade mellom kremlagene, enn et eget lag med sjokolademousse ;) men det var som sagt godt! Ingen bilde av den beklageligvis siden det gikk rimlig raskt før fatet var tomt ;) (nåja, tok 1 dag ;) ) Videre på kvelden gikk jeg, Tine og Becca til Kristkirken hvor lokalene til skolen er, på ungdomsmøte de har der. KanalU. Det var helt fantastisk! Lovsangen, talen, fellesskapet. Nærværet. Tror det blir dit neste fredag også ja! Deilige tider!!




Idag, Laurdag, har jeg vært på fotballkamp med min kjære Margit og heia Andreas Granerud og Notodden frem og opp i 1.div! 2-3 vant de over Åsane! Etter å sagt hei og hallo til Andreas åkte vi hjemover og alle som var hjemme endte med å spise opp restene av Oreokaka! NOMNOMNOM! Etter litt om og men satte jeg kursen mot sentrum hvor jeg ble møtt av Marte, Hanne og Ragnhild. 3 flotte jenter som jeg er heldig å skal få lov til å bli bedre kjent med i løpet av skoleåret! Var faktisk min første tur med bybanen aleina, jeg følte meg så voksen og ansvarlig ;) Måtte jo selvfølgelig dokumenteres!


Meg og resten av gjengen hadde planlagt å dra på kino, og sånn ble det! Bridesmade var filmen som forsåvidt var en OK komedie! terningkast :: kanskje! hadde noen gode latterkuler men i sin helhet ikke nok til å nå toppen! Etter filmen var ferdig dro jeg, Ragnhild og Hanne å spiste pizza på Peppes. Og alle var enige om at det hadde vært en flott dag!


Nå kommer snart Sol hjem, med litt lørdagsgodt for meg - så skal vi sette oss godt til rette i senga mi mens vi skal se på Finger of God! "Hundreds raised from the dead. Manna appearing in the Pentagon. Gemstones falling from the sky. Teenagers healing perfect strangers on the street. This isn't old time religion. This is a new beginning. A spiritual revolution. This is the Finger of God " !
Imårra er det Jesusfest med JesusFelleskapet som står på tapeten kl 15! Jesusfellesskapet er flere husmenigheter som er spredt rundt omkring i Bergen. Annenhver søndag møtes de til Jesusfest hvor alle husmenighetene samles og har det koslig! Blir moro og flott! GLEDE! Avslutter det her blogginnlegget med en sangtekst og en link hvor du kan høre sangen! Har gått på repeat hos meg om og om igjen nå! Enjoy!!


Jonathan David Helser - Abba

You're more real than the wind in my lungs
You're more real than the ground I'm standing on

You're thoughts define me, you're inside me
You're my reality

Abba, I belong to you

You're closer than the skin on my bones
You're closer than the song on my tongue

Link til sangen her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar