søndag 28. august 2011

Your thoughts define me


Idag blir det et kort innlegg. Skal opp imårra, litt tidligere enn vanlig for å gjøre meg klar til BLI-KJENT TUR med årets Veien kull! det blir flotte saker! Glede meg som en unge - vet det kommer til å bli helt fantastisk for har allerede rukket å bli kjent med en god håndfull av gjengen allerede! Vi kjører med biler til Øygarden 08.30 og starter hjem igjen på tirsdags ettermiddag en gang. Skal prøve å ta så mange bilder som mulig så jeg kan skrive en god og detaljert blogg
når jeg ankommer hjem igjen! hehe! Etter ryktene å høre så blir det en god del lek og sosialt, men også undervisning som vil være om "Guds farhjerte" - fortsettelse fra forrige uke. Det blir spennende, og forhåpentligvis utfordrende på en positiv måte!
Idag har vi vært på Jesusfest i Evangeliekirken på Kronstad. Det var fantastisk. Tar meg sjøl i å bruke ordet ''fantastisk'' hele tiden, men det er rett og slett fordi ting er det. En sann frihet i møtene, under lovsang, Guds nærvær, mennesker blir møtt! listen fortsetter. Bergen er rett og slett fantastisk. Storkoser meg og gleder meg bare til fortsettelsen! Har fortsatt ikke helt skjønt at dette her faktisk er mitt hjem for nå - føles ut som jeg er på en lang konferanse eller noe lignende enda. Regner med det går over ;) Med oss hjem fra Jesusfesten ble Morten Revheim, en gammel kompis som jeg møtte da jeg var i Bergen sist - på sommerveien 08. Han var så heldig å få spise spagetti med kjøttdeig sammen med meg! Kokken Trine
disker opp vet du!


Og nå skal jeg føne håret mitt før jeg bikker til sengs. God natt allesammen, så hørs vi på tirsdag med mest sannsynlig et flott og innholdsrikt innlegg om mitt 1,5 døgn på Øygarden sammen med et, igjen, fantastisk Veien-kull! og stab/lærere/frivillig! CIAO og KJÆRLIGHET!

1 kommentar:

  1. Skjønne Trine:) Så herlig å følge med på bloggen din;) Må lese mer en anna kveld, for må snart legge meg:) Men godt å både se bilder og lese at du har det bra:) Det gjør godt i hjertet. Sjøl om jeg savner å gi deg en klem og le med deg:) Du er skjønn! Gud velsigne deg vennen min! Kjærlighet til deg fra meg;)

    SvarSlett