torsdag 25. august 2011

Heaven becomes me

Idag hadde jeg faktisk glemt av å blogge, så blir et kort men konkret innlegg! Idag var første dag med undervisning. Guds farshjerte med Sverre Bjørnhaug er flott. Et fantastisk tema som virkelig er nødvendig! Etter to timer med tilbedelse og to timer med undervisning var en flott skoledag over og vi labbet hjem alle som en. Jeg og Sol fant ut at vi skulle dra en tur inn til byen og på veien til bybanen traff vi først en liten snegle som ble så glad i meg at den faktisk kom ut fra sitt hus for å hilse på! Videre traff vi på en kompis ved navn Lasse. Han hang seg på, og sammen dro vi inn til Bergen by! Flotte greier! Endte opp med Bibel til Sol-Marita, og kinesisk middag på allesammen til 70,- per stk! NAMNAM! det var deilig! Etterhvert dro vi allesammen i kollektivet - Tine + Lasse til Ildhuset hvor AlfKåre, Ragnhild og Eimund fant seg. Der ble det litt lasagne og prat før det bar hjem igjen til bokrapport! Det er så deilig å bygge karakter, og jeg kjenner jeg får større forventninger hver dag for hva Gud skal gjøre i livet mitt - men samtidig vet jeg ikke helt hva eller hvordan han skal gjøre det, så skal innrømme at jeg blir litt stressa (UTEN GRUNN!) men nå skal jeg iallefall legge meg og sove, sånn at jeg iallefall får 7 timer den her natta også! Er litt moro, for jeg gleder meg egentlig til alt her nede. Gleder meg til å stå opp, gleder meg til å dra på skolen, gleder meg til å komme hjem fra skolen og gleder meg til å legge meg. Det er så BRA! Æ blir så glad! Hurra for livet! LOVE YOU GUYS! (siden jeg ikke har all verdens tid på meg til å ordne bilda og sånt så send æ bare ut ett og ett ;) )


Sol leker seg utfor Svaneviksveien 78!


I've got a friend!


Se hvor flott det er i Bergen sentrum!


MmmmMmmMMIDDAG med Lasse og Sol I Marken!



2 kommentarer:

  1. Aldri vært dær, men så utrolig fint ut :)

    SvarSlett
  2. er kjempe flott her! husk å skriv hvem du er neste gang ;)

    SvarSlett