søndag 27. november 2011

Ina, Thanksgiving, iPad og Violet Road!

Hallo bloggen. Har vært en travel uke, mye har skjedd - så det har ikke vært så veldig mye tid til å skrive noe her. MEN her kommer noen gode smakebiter fra uka som har gått!


Ina har vært her! Det har vært kjempe koslig. Her er vi på en koslig kafè i Marken og er sosiale... Bergensturen for Ina ble utvida fra Fredag til Søndag, til neste Søndag - men det likte vi. Så vi har med andre ord hatt et ekstra medlem i huset nu en drøy uke. Alltid like koslig å henge med Ina. Ho er helt fantastisk! GLEDE meg til du kommer igjen!



Videre har vi jo også hatt besøk av en til svenske, Liza. Her er vi en av de aller siste dagene hun var her og spiste god mat ute på restaurant. Liza er ei jente som virkelig har mye å komme med. Meget givende innslag i hverdagen.



Torsdagen var det Thanksgiving, og 3 året på rad arrangerer Veien Bibelskole fest! Vi som bor i Nordlyshuset lagde kalkun (som var et syn for seg selv), salat, potetmos, saus, brownies OG hadde med oss drikke. Så alt i alt lagde vi et helt thanksgivingmåltid. interessant og moro! Er så fantastisk å få lov til å bruke tid med både lærere og elever utenom skoletiden også. Har en utrolig bra stab, gjeng med frivillige og elever rundt meg. diggere dere virkelig.


Meg og verdens beste Peter



HALLELUJA og GLORY! Violet Road var i byen. Jeg har skrevet om de før, og det kommer jeg til å fortsette med - for dette er et band som virkelig har satt spor i meg. De kom akkurat ut med en ny skive som jeg ANBEFALER på det sterkeste til samtlige av dere som leser bloggen min!
Kommer til å skrive mer om det imårra!


OG SE !!! Jeg har investert i iPad.
GLORY GLORY HALLELUJA!

1 kommentar: