søndag 27. november 2011

Violet Road - har du merket deg navnet nå da?!


Som sagt var jeg på konsert med Violet Road i helga, og jeg storkoste meg. Har skrevet et innlegg om guttan fra nord norge tidligere, men kjente iveren kom over meg igjen til å skrive enda ett etter konserten. Because they worth it.


Band som har mer sjel enn dette skal du lete lenge etter. Du får alt fra melankolske låter, til de mest livlige folkelige låtene du kan finne. På Violet Roads nye album, Violet Road, kan jeg nesten garantere at du minst finner et par sanger som virkelig gir gjengklang i hjertet ditt. Personlig kan jeg høre på så og si hver eneste sang i ett strekk i lang tid uten å gå lei. Disse guttene sprer ekte glede rundt seg! Virkelig talentfulle gutter som DU burde sjekke ut. For øyeblikket er de på turne rundt omkring i Norges land, og jeg lover deg at du ikke kommer til å angre om du stiller opp når de kommer til en plass nært deg!

Det nye albumet, "Violet Road", kom ut 21. oktober og har fått knall kritikker fra hele landet!

HER kan du lese noen av (de fantastiske) anmeldelsene de har fått.





Her er de gjenværende plassene de har for turneen for denne gang;

Hammerfest (UTSOLGT?)



Lover'æ. Det er verdt de 180spenna!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar