torsdag 22. desember 2011

sa du kakemann?


Dagene går, og jeg koser meg.

De siste dagene har gått til kos, kos og kos. Her forleden var jeg og en god haug med flotte jenter hos Maria i Rafsbotten og lagde kakemenn og havreflak. De kakemennene smakte jo helt fenomenalt. Så mens vi satt å så Holiday med JUDE LAW(!!!!) så klarte vi vell å knaske en ganske høy %andel av kakemennene vi hadde lagd den kvelden. The Holiday er forresten en helt fantastisk film, som jeg først så ifjor. Anbefales på det varmeste!

de siste dagene har også gått til innkjøp av julegaver. nå er jeg så og si ferdig. men må nok se meg selv nødt til å ta en tur imårra også, med innspurten.




Har litt lyst å fronte en konferanse som skal være i Jesus fellesskapet (fellesskapet hvor jeg går i Bergen) 26-29 Januar. Chris Gore, er direktør for helbredelses tjenesten i Bethel church, Redding - California, og skal være hovedtaler på konferansen. Han ser stadig store tegn og under skje i sin tjeneste. Metall som forsvinner fra kroppen, svulster som skrumper inn, blinde som får synet tilbake og døve som hører - for å nevne noe. Ønsker du å ta del i en konferanse som kan være med å forandre ditt liv for alltid, så er denne konferansen virkelig noe du burde prioritere! Vet at jeg har lagt av helga iallefall!




Her har du forresten en liten smakebit av hans undervisning som du kan se på;





NÅ er det straks JUL. wiiiiiii.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar