mandag 30. januar 2012

Jeg kvalifiserer herved som UNG VOKSEN!


For en herlig helg! Har hatt tre herlige (opprinnelige) altaværinger på besøk og en newzealender... hvis man kan si det sånn! Ina, May-Lene og Marthe-Johanne kom for å være med meg på min bursdag og for å være med på åpen himmel-konferansen med Chris Gore (newzealenderen jeg pratet om) DET VAR HERLIG! mye mulig det kommer litt undervisningsmateriale seinere iforhold til det han prata om. Mange titalls mennesker ble helbredet og enda flere ble sterkt berørt! HVILKEN HELG!

Lørdag hadde jeg bursdag, og feiret med morgenmøte, middag med 10 fantastiske mennesker, og så avslutte med en BRAKmøte. Herlig, IGJEN! BILDESERIE!


Meg og Rebecca!


bursdagssang til undertegnede!


Jørgen og meg!


Tine, Daniel og Rebecca!


Sol og Lasse!


Meg og May-Lene!


Nå er det tilbake til "hverdagen" igjen. Ina er fortsatt her, men har fortsatt ingen returbillett. Vi får se hvor lenge hun blir denne gangen. Holder dere oppdaterte ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar